Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

Påskbilder

Av Gunilla - 21 mars 2008 09:11

I går sa jag till min käre make att jag skulle vara uppe extralänge. Det knorras nämligen att jag är så trött på kvällarna......Vi tittade på Antikrundan liggandes i vår säng då stortvn var ockuperad av div ungdomspersoner....

När Ankitrundan var slut hade jag ögonlocken vid knäna och sa -"Ska bara vila ögat lite" varpå jag vaknade kl 6 i morse.....det var den uppesittarkvällen det.


Hunnit varit ute på en långis med Bella. fantastisk väder. Ett antal minusgrader, vindstilla och sol. Tom jag blir avis :-)


Härlig påskmorgon


Broar är väl det som eg går bäst att fota med min nuvarande kamera baserat på det faktum att de inte rör sig så mycket......


Den jag eg vill fota rör sig lite mera......

Denna lurviga tjej rör sig hela tiden. Påskglad vovve!


Idag var pinnar roliga! Det brukar de inte vara, hon dissar direkt och kan väl på en nåder iofs leka lite förstrött en liten liten stund. Men idag var de mycket bra att ha.


I synnerhet om pinnen satt fast i ett träd eller nåt då blev det kuul!


Hittat nåt fastsittande bus som gick sååå bra att bita på


Mums!


Ingående stilstudie i pinnätningens ädla konst. Det ska tas i från tårna.


Gick ner mot sjön och där ligger en mycket spännande skapelse. Det är nämligen en flytande bar. Bella tog lovar omkring den men att hoppa upp på den var läskigt så hon nöjde sig med att sträcka på halsen så gott det gick och snusa på den...

Får man beställa här kanske?!


Det hängde en snygg istapp på den flytande baren som förevigades.


Har insett att bakom all lugg finns en tjej med två pepparkaksögon. Dessa visas inte hela tiden men idag fick jag i alla fall se ett!

Hej, jag heter Bella!


Mitt vanliga jag tycker Bella, med lagom mycket hår överallt!


Det blir flera långa prommisar idag. Nyss ringde Knickens matte och underade om det inte var dags för morgonprommisen. För sent sa vi.


Är lite sugen på att åka och fiska eller nåt idag vi får se vad vi hittar på.


Vi hörs nog lite senare idag


GLAD PÅSK!!









































































































 
 
Basta & Fixas matte

Basta & Fixas matte

21 mars 2008 09:45

GLAD PÅSK på er!!!
Tack för besök o inlägg på vår blogg.
Vi har varit här hos er o kollat tidigare men aldrig lämnat nått tassavtryck, det får vi ändra på ......

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cavvetjejerna

21 mars 2008 12:37

Vilken mysig prommis ni haft på morgonkvisten.
Glad Påsk på er

 
Ingen bild

malte o snokas me matte

21 mars 2008 13:38

å vilka fina bilder det blev! å sötare pepparkaksöga har vi aldrig tittat in i!!
näe ska ni ut o fiska så blir ja så jätte avis...pilkar ni då eller? här bara snöstormar det...vi var ute en timme o gick ändå o nu har vi ätit våfflor o druckit kaffe...

 
skogsfrun

skogsfrun

22 mars 2008 08:04

Glad påsk! vinterhälsning från Dalsland, Torpet och nyingen Ludde. Här fryser vi inte fast på isen utan går på skidor så svetten lackar;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards