Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Tänk att jag ska behöva befinna mig i .....

Av Gunilla - 17 mars 2009 17:08

Finland för att ta mig tid att ge ett livstecken ifrån mig..

När jag försöker få säta mig vid dator hemma sitter det alltid någon annan där så jag får vänta oc det orkar jag inte. Vi har ett mycket minimerat antal datorer just nu alla är trasiga...mutter.

Varit hos Toriva mycekt och när jag inte är där är jag ute med Bella. Bloggandet har tyvärr prio 37 just nu.


Hit åkte jag i morse. Länge sedan jag var någonstans alls i jobbet nu.Men jag vill ju inte resa jag har för muycket annat som tar tid och är mycket roligare.

I morgon kväll åker jag hem igen så det är en  ganska snabb visit.


Litet livstecken i alla fall men nu ska jag ut och käka nåt och sedantomglo på finsk tv är tanken.


Om ngn har abstinens återvinner jag igen....


Fröken fyller snart 2 år..och jag har en son som fyller 18 om drygt en månad..funderar hur det funkar ihop med att jag är 20 ungefär.....

 Skogstrollsbilden får det bli...

 
 
Åsa

Åsa

19 mars 2009 21:11

Vilken härlig skogsmulle! Finns väl inget värre än trasiga datorer, hoppas att ni får fart på dem snart!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Kattis

Kattis

10 april 2009 02:33

Hej på er!
Tassar in för att önska er GLAD PÅSK! :-)

http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards