Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Gunilla - 27 mars 2008 21:30

Botaniserade lite på Youtube istället för att vila ögat och hittade denna......I like....

Av Gunilla - 27 mars 2008 20:58

Sitter framför brasan inlindad i en filt....Rätt gött faktiskt. Vi har kamin i köket och jag gillar varmt och skönt. Så då har jag bänkat mig där.


Varit och ridit idag. Vi hade hoppning på schemat. Det gick fantastiskt bra. Jag stängde inte av öronen en endaste gång utan lyssnade hela tiden.  Jag har ju haft en tendens att bli livrädd och därmed koppla ifrån hörseln med jämna mellanrum. Nu tycker jag bara att det är galet roligt. Vi var inte full grupp idag vilket medförde att det kändes som om vi hade oceaner av tid (så mycket ocean som nu 45 min kan kännas....:-)


Ögonlocken börjar kännas tunga igen. Jag är värdelös på att vara uppe på kvällarna. Inte ens massiv  övning ger färdighet för mig på detta område, jag blir bara om möjligt ännu tröttare.....


Ska nu ta och gå och masa mig i säng. R får ta Bella en pinktur senare. När vi skaffade hund sa han så här.....-" Jaha, nu får jag ta och gå ut och pinka hund kvällar och mornar igen då, mutter mutter ....."


Det brukar inte vara så att han tar kvällspinkningen, bara denna vecka när han är uppe på kvällarna eftersom han är ledig. Annars är Bella B A R A min och det är vi som går ut och pinkar om kvällarna..... Men jag har märkt att R sedan ett tag har börjat smyggosas med henne och han gosar i massor.....Och vad beträffar kvällspinkningen tror jag att han inte tycker att det är helt oävet.... Hi,hi....


Godnatt!

Av Gunilla - 27 mars 2008 16:28

I morgon ha r jag lånat ut mitt rum på jobbet igen så jag ska sitta hemma och jobba. Skönt....får massor med jobb gjort. Ja eller kanske lika mycket som på jobbet men det känns härligt att sitta hemma.

Ska snart iväg och rida. Inte ridit alls på två veckor vare sig på Tanne eller på Pilen.


Jag hoppas att det är lite mindre folk idag. de har ju slagit ihop en massa grupper då grupperna varit löjligt små men väldigt härliga att rida i. När jag börjkade rida kunde det vara 3-4 pers p er lektion. Såklart ingen ekonomi i det men väldigt bra för de som tar lektioner :-).

R och M var på Lundhags i Järpen idag och fyndade. Ett par långisar med snabbspänne för 480 spänn. de har en drive där de säljer ut skridskor billigt. Sedan hittade M en snygg vår - sommar - höst jacka till en tredjedel av orginalpriset.....Fynd igen, gillar jag.....


I morgon ska det bli fint väder igen hoppas jag. I alla fall såg eftermiddagen ut att kunna bjuda på härlig vårvinter.


Ska försöka rida i helgen också.


Jag är full med godis.......Är petig i smågodisväljandet. Vita, gula och oranga ägg med mandel i funkar, hallon -och lakritsbåtar funkar, zooapor och lite annat jox... Nu är jag full med sånt...... B L Ä! och jag har småätit hela dagen.....


Hungrig kisse......Men det verkar inte som det är smågodis han är på jakt efter

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards