Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Gunilla - 9 mars 2008 00:32

Jag snorar fortfarande. Blev inte galet sjuk med massor av feber, jag blir som sagt aldrig riktigt sjuk bara hängig och snorig om ens det...

Nu är L frisk men M har feber, ont i halsen och ingen röst nästan. Det går som runt...


Jobbat hela veckan medans andra har haft det väldigt lugnt och skönt..

 

Bella tycker att min säng är väääääldigt skön (det tycker jag också)


I fredags gick jag tidigare från jobbet. Kanonväder med takdropp och strålande solsken. Det är Gregoriemarknad i stan. En massa knallar som invaderar hela stan och Badhusparken de säljer ömsom skrot och ömsom  bra-att-ha -saker.  Jag köpte sockar. Tunna jättehärliga ullsockar som jag har på mig varje dag hela dagarna , ja typ jämt. Tittade just ned på mina fötter och sockarna sitter där nu också. Jag köpte likadana sockor av samma knalle för nåt år sedan. Mina gamla sockar hade hål på hälen nu så det blev ett antal nya till hela familjen. Nu går alla omkring med nya varma yllesockor på fötterna.... och vägrar ta av dem....


Min näsa rinner fortfarande som en kran med den skillnaden att nu gör den ont också.


Jag och bella var på prommis i morse och tog lite kort. Jag vill ha serietagning på kameran men det har jag alltså inte...


Bella hoppar och filurar i en snöhög så mysigt så... allt är bara vitt


Snabbare än blixten!



 Framme vid matte....kanske kan man få sig lite gotta då nångång!


Ja, ja jag får väl hålla tillgodo med en pinne i stället då även fast jag inte är speciellt förtjust i pinnar.....



 Här laddar Bella och kommer sättande. Nåt hårigt blandfärgat tuffsigt...


Såg att det var utställning i Sundsvall den 24-25 maj. Jag ska anmäla Bella. Förmodligen (förhoppningsvis) är det flera Schappisar med. Då är det ju att träna att gå fint i en domarring hur man nu gör det. Att utöva handling som det så fint heter...  Vi får väl ligga i och träna som små illrar jag och Bella. På att gå omkring och se snygga ut båda två....


Nu är klockan för mycket. Ska dricka en massa vatten känner jag och sedan dyka ned i min mycket sköna säng.


Det verkar inte som det blir någon ridning på Pilen i morgon som synd är. Matten hade massor att göra så vi får nog ta det senare i veckan. Som tur är är det ju ljust ett bra tag in på kvällen nu och då blir vi ju inte så beroende av att rida på dagtid....

Godnatt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards