Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Gunilla - 2 mars 2008 21:38

Vi har ju bokat resa till Shanghai! Vi åker den 24 oktober dvs v. 44, novemberlovets start och så kommer vi tillbaka till Sverige den 2 november...hur coolt är det? Resan är tom betald så nu är det ingen återvändo! Det ska bli hur kul som helst. Nu fattas bara seriösa shopping -och sesevärdhetspengar. Nätet ska dammsugas på information om allt som ska fixas. Det svåraste verkade faktiskt vara att komma från Arlanda hem till Östersund på söndagen när vi ska åka hem igen.....SJ´nya hemsida suger bigtime!  Det verkar som om de har tagit bort alla resor till och från Östersund.......Flyget gick inte alls så vi får väl se om det blir ytterligare en dags semester......


Barnen får vara hemma med lite strödpassning av mormor, morfar, brorsor och syrror. Bella utlokaliseras nog till bror eller kamrat....Allt sånt brukar ordna sig.....såsmåningom sade den ansvarsfulla och ömma modern...


Godnatt, nu ska jag försöka tränga mig emellan M & L som tittar på Wallander i vår säng. Jag sitter nämligen i en taxi till flygplatsen kl 5:45  morgon bitti. Denna gång pekar näsan mot Kalmar.  Vi hörs från Kalmar. Har inte varit där förut, ja kanske lite då om man räknar med att jag faktiskt varit på Öland och åkt genom Kalmar för att kunna åka över bron. Det är iofs så länge sedan så det är nog preskriberat vid detta laget.


Söt och trött.....

Av Gunilla - 2 mars 2008 20:25

Vad var det jag sa...

Råsnabb transportsträcka mellan fredag och söndag kväll. Snöat massor, allt är vitt.

Idag har jag varit och ridit på Pilen, jättekul och jättejobbigt. Jag känner redan den massiva träningsvärken komma krypandes. För att i morgon ha ökat och slagit ut i full blom tills på tisdag. Men det är värt allt ontet för det är så himla roligt. Har nu börjat förbereda min käre make på att jag vill ha häst......Det verkar totalkört just nu men jag bidar min tid så gärna, Det finns ett antal praktiska detaljer som markant står i vägen skulle jag kunna säga. Det första är väl tid så har vi plats och tyvärr ekonomi också...


Men som sagt jag säger inte om, utan när jag blir multimiljonär ja då är det dags :-)


Bella har en favvisplats förutom mitt i trappen där hon knökar ihop sig på rygg mot dörren. Nämligen att sitta och ha span ut mot gården som finns ovanför vårt hus. Mycket god utsikt både mot gatan och ovansidan, samtidigt som hon har ett stadigt hakhäng....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards