Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Gunilla - 19 mars 2008 18:20

Att skriva om påsken lite. Det påskar ju som bekant till påsk (insåg att man inte säger "lackar " i påsksammanhang) vilket innebär att det förmodligen påskar.....


Säga vad man vill om traditioner men visst kan det väl vara konstigt att vi ex sätter fjädrar i riset.......

Ja, nog är det underligt alltid......:-)


Hunnit med att vara krasslig under nån dag denna vecka också. I går skulle jag ta det lugnt men jag jobbade hela dagen nästan i alla fall. Tog det lugnt en stund. Men feber, nä. Kollade i dag i min desperata jakt på feber dvs kvittot på att jag inte är galen när jag bara "mår kasst". 37,37 dvs icke feber......så då jobbade jag istället. Men jag sitter hemma nu några dagar för jag har lånat ut mitt kontor på jobbet. Men jag gillar och Bella gillar när jag är hemma och jobbar. Då har hon sälsis hela dagen och vi kan bara pausmysa mitt upp i alltihopa.


Nu vankades det mat. I dag äter vi hemmagjorda hamburgare, mycket smaskigt!


Av Gunilla - 19 mars 2008 18:09

En del har det inte alls lätt. I synnerhet inte när man sjunger en hel låt på bulagarisk engelska men jag måste säga att det är väldigt bra gjort att komma ihåg något man inte förstår alls......

Lyssna och njut till "Ken Lee" .......:-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards