Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Gunilla - 5 mars 2008 19:25

Bella tjatar att vi ska åka dit och hälsa på honom (den lurviga stora hunden Molle som finns länkad för de som inte vet)  men jag är på väg mot en dunderförkyldning. I huvet finns bomull och näsan rinner som en kran. JAG ÄR JU ALDRIG SJUK!


L har hög feber och jätteont i halsen värre än i går hörs det som.

Låg och zappade ganska länge sedan vaknade jag tidigt av att jag fick för mig att jag missat planet och drömde om hur tjorvigt det var så jag tyckte nog att det var bäst att vakna och reda ut det en gång för alla. Jag hade drömt och alltså inte missat något plan.... inte ett endaste litet plan.


Insåg vid 4 ungefär att jag missat lunch och allt sånt igen vilket kan ha bidragít en del till att jag kände mig ganska risig...


Men nu har jag fått mat!


L ligger i min säng och har ont. M är på väg hem från Åre. När jag satt i planet från Kalmar såg jag i tidningen att det var lavinfara i Åre. Gulp och jag kunde inte ens ringa och säga att hon inte fick åka utanför där det var pistat..... Nu har jag en väldigt smart flicka och hon förstår det utmärkt alldeles på egen hand. De är på intågande och hade haft en kanondag!


Nu ska jag läsa jobbmail.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards