Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Gunilla - 29 augusti 2007 18:21

Precis varit ute och gått en prommis med Bella i skogen och snart ska hon badas. Hon ser ut som en uppblåst ballong nästan när hon är nybadad. Väldigt mjuk och gosig blir hon då men det varar tills nästa gång hon varit ute och pinkat då är hon lika skitig som innan......Men det är i ärlighetens namn faktiskt ganska torrt ute, i alla fall på vägarna. Det är bara jag som envisas med att trava runt i skogen med henne och hon misstycker inte utan travar glatt och svansviftande med.


I morgon åker jag med fakirflygetr till storstan....bara över dagen så jag kommer hem igen vid halv 5 tiden, väldigt skönt. Det är ju ridning i morgon och det är ju liksom helig tid det så jag knorrar lite försynt om jag måste resa då.


Jag håller på att kolla upp jackor på nätet north face eller canada goose jackor men dom är så löjligt dyra så det får nog vänta tills jag inkasserar högvinsten.....men den bör vara på väg nu, vilken dag som helst :o).


I dag blir det gröt, lagom jobbigt att göra och väldigt gott. Inmundigas med världens godaste och mest lagom söta hallonsylt. Kokar oss nog några också  ägg också, blir bra middag det.


Jag undrar vart värmen tagit vägen det är hysteriskt kallt ute bara 4-5 grader varmt och blåsigt. Jag vägrar av princip att ha sockor på mig i alla fall till den sista augusti utan går därmed istället och fryser, barfota i mina tevasandaler.... Tjurig norrlänning kanske det kallas......


Nu ska Bella putsas och poleras

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards