Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Gunilla - 19 augusti 2007 17:50

som jag gruvade mig för redan för 6 veckor sedan. Jag börjar jobba igen i morgon.


I ärlighetens namn är det inte så hemskt. Men kommer förmodligen att kännas ganska ovant, jag menar jag har inte gjort något alls nu i 6 veckor och ska helt plötsligt börja tänka, planera, strukturera och vara "riktig" igen efter 6 veckor. Jobbigt....*puh*.


Första kruxet är vad jag ska ha på mig. Jag har ju förtusan inte gjort något annat än ätit hela semestern vilket har resultat i att vågen har löpt amock och helt plötsligt visar en siffra som jag inte alls vill kännas vid. GI kommer hädanefter att bli min bästa vän...:-). Sedan är min eyeliner slut, hemska tanke voine, voine hur ska jag kunna komma över dessa oöverstigeliga hinder så att jag ska kunna gå på jobbet kl 8 i morgonbitti......


Trodde för ett ögonblick att jag kanske skulle kunna skjuta upp det sådär en 25 år. Jag skrapade och skrapade men jag insåg snabbt att det blir inte många minuters uppskjutande för 25 kr, så där rök den chansen.


Det är nog som sagt bara att spotta i nävarna och bita i det sura äpplet dvs kliva upp bitida och infinna sig glad och pigg kl 8 i mogron bitti.


I morgon ska vi på valpkurs jag och Bella. Går det riktigt bra, har jag lärt mig att vara valp efter ungefär 8 måndagskvällar :-)....


Nu ska jag gå ner och äta lite till, glass med något gott till, kanske blir det varm hallonsylt....

Har inte hört något ännu från hallonmänniskan, dvs den som jag beställt 10 kg hallon av. Jag hoppas att densamma hör av sig snart så att det inte bara var bluff och båghallon....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards