Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Gunilla - 23 augusti 2007 19:48

Nu har jag börjat jobba och jobbat i fyra dagar. Veckan har gått i rakerfart så det är tur att inte semestern gick lika fort. Tog det ganska "take it easy" de första dagarna men sen har det rullat på. Ganska skönt faktiskt även om ekorrhjul kan ha en dålig klang. Jag gillar ju mitt jobb det är bara så svårt att komma igång och vänja sig vid att  inte bara drälla hela tiden. barnen börjar skolan alla tre på måndag. Den långe börjar gymnasiet! Han har ju blivit stor! Jobbar sin sista dag i morgon.


Ska snart gå en prommis med Bella och ssedan se sista delen av "Human traffic" en otäck historia som går på tv3.


Varit och ridit igen ikväll. Det är sååååå kul. Vi red ute och alla hästarna tycker att det är jätteskönt. det var 26 grader varmt ute när jag satt i bilen och åkte dit. jag hoppas att det håller i sig över helgen.


Anmält Bella till en utställning. den 15 september åker vi till Sveg sådär en 18 mil bort.......Men det ska bli spännande.  just jag vi var ju på första dagen av valpkursen i måndags. Bella fick inte kliva ur bilen eftersomhon blir behandlad mot skabb. På tisdag ska vi sätta i andra omgången av medlet sedan är hon "fit for fight" igen S K Ö N T!



Nu ska jag och fröken gå en prommis i skogen och filosofera en stund......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards