Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Gunilla - 6 augusti 2007 23:37

det är smaskiga saker det om man är hund och heter Bella. Hon smulade i sig ett helt på sådären 15-20 minuter.


Låg och solade och lyssnade på "Mammas nya kille" i min pod eller MNK som det nu heter för de invigda :-) . Det är så roligt ta gärna en titt här, det går i repris nu på torsdagseftermiddagar kl 16:08-18:00.......Lyssna och njut.....

Av Gunilla - 6 augusti 2007 08:51

av min semester.....fyra långa veckor har bara sprutat fram. Nu går jag alltså in i slutspurten och tycker följdaktligen lite synd om mig. Kan lätt vänja mig vid att bara gå och drälla.


L hade kraftiga magsmärtor i natt så det var en sån sorts magsjuka hon hade, en sån där man samtidigt har galet ont i magen. Men framåt två tiden lugnade det ner sig och hon kunde somna om igen.


Bella och jag har varit ute och kissat och tittat till kaninerna. De sitter i samma bur alla tre men åtskilda av lite kompostgaller och det funkar alldeles förträfligt. Kanonväder har de lovat väderleksgubbarna och denna gång stämde det på pricken. Solen skiner från en klarblå himmel, nästan hela familjen sover fortfarande sött.


Hörde den långa i källaren i natt, han spelade hög musik sådär vid två halv tre......När jag var ute med Bella nu på morgonen stod en kompis till honom och baknade på hans fönsterruta. Egen privat väckningstjänst.... Han har tur det lilla livet, nu behövde han inte vakna själv i dag heller för han blev räddad av en polare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards