Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Gunilla - 13 augusti 2007 12:04

För Bella finns nu tydligen två alternativa sovplatser. Endera ska det sovas lite på "The edge" dvs med livet som insats....

 

Bella sovandes med huvudet på ett av kontorsstolens "ben" och med resten av kroppen allmämt ihop"knölad" runt benen på stolen. På dessa ben sitter det dessutom hjul  för att göra det ännu lite mer våghalsigt.....


Eller så ska det sovas så här:

 Bella nedbäddad av L i sängen under täcket, på kudden och kramandes ett gosigt gosedjur......zzzzzzzz

Av Gunilla - 13 augusti 2007 11:34

men jag har ingen panik. Känns OK att gå tillbaka till jobbet. Nu har jag fått reda på vem som blir min nya chef också och att det var just hon hade jag väl hoppats och trott ett tag men nu ringde hon häromdagen och bekräftade. Jag är helnöjd. Hon har varit min chef innan och det funkade kanon. Hon är för det första väldigt trevlig som person och sen är hon duktig på det hon gör. Så välkommen igen .......


Det regnar floder idag. Vi ska åka in på stan en sväng tror jag, Bella behöver ett halvstrypkoppel men jag velar och kan inte hitta något som jag gillar. Och gillar jag det säger Bella att det är fult.... :-).

Den långe gick i tid till sitt jobb i morse och har gjort några dagar nu, duktig gosse!


Vi såg en bra film igår jag och R. "Underbara älskade" med Mikael Nyqvist. Ja, som vanligt bölade ju jag med jämna mellanrum men även om det var en semibölfilm så tyckte R att den var riktigt bra. Man kan alltså se den tillsammans med sina män/pojkvänner. Rekommenderas varmt. I dag blir det nog Music & Lyrics tror jag passar bra som hällregnsfilm.....


Igår spelade M & L fotboll igen, en träningsmatch mot ett lag som är året äldre. "Vi" vann med 4 - 1. Det gick bra för både M & L och jag ser att i synnerhet L har verkligen fått tillbaka sin gnista. Hon hade flera fina målchanser. Det är så kul att se.


På torsdag börjar ridningen igen. det är lite blandade känslor för jag har ju blivit lite rädd igen, inte för att det hände något i våras utan bara för att jag är det. Men det ska bli väldigt roligt i alla fall. M längtar massor!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards