Alla inlägg den 30 april 2008

Av Gunilla - 30 april 2008 20:36

Såg just att på utställningen som Bella är anmäld till i Sundsvall, Lillan De Walls minne, ska det bedömas 21 schappisar. SUPERKUL! Men förmodligen lite nervöst.......antar jag......

Av Gunilla - 30 april 2008 20:02

Försökt efter alla konstens regler att göra Jessica till viljes och tagit ståbilder på fröken. Vill gärna höra ett lite omdöme på hur bedriften lyckades. Ska det se ut så här eller vad ska jag tänka på. (Kan ju helt enkelt vara så att jag år en naturbegåvning på det här också :-) ........)


Titta föresten vad som har hänt med vår Hägg.....

Musöron och de var inte där igår! Aj, aj det måste vara smärtsamt när det brister så fort


Ville också utlysa en tävling om Sveriges fulaste altan.....men vi har nog redan vunnit för våran altan är gräslig. Men som tur är jämnas den med marken nu i vår/sommar och vi kommer att bygga en ny och fin!


Och det vinnande bidraget är.......



Stående madame..... bild 1


Stående madame bild 2


Vill önska er alla en riktgt härlig valborg nu ska vi snart gå och kika på majbrasan. Bella ska få vara hos min bror en stund så hon slipper vara ensam om det skulle smälla läskigt högt....















Av Gunilla - 30 april 2008 15:47

Inväntar smattrandet som brukar börja vid denna tid. Undrar förstås hur Bella ska ta det hela. Men då hon är ganska cool tror jag att det funkar fint. Ska nog iväg och titta lite på nån majbrasa, förmodligen den i badhusparken. Jobbade till halv 4 ungefär idag innan jag gav upp. Suttit hemma och jobbat i dag.


Kikade just på lite bilder när Bella var plutt.

Här är hon ungefär 5 veckor och vi vet ännu inte att detta är Bella ......


Läste på bloggen vad som hände för precis ett år sedan och då hade  storsjöflaket gått. Det är nog inte långt kvar innan isen är borta detta år heller. Ser att isen släppt på Östersundssidan så det är nog dags snart.....

Om jag säger så så skulle jag nog inte rekommendera någon att vara på isen nu, ens tveksamt om de skulle komma så långt, som ut på isen menar jag.


Beställde svampkrydda av Sigges matte. Den kom idag med posten och ska provas i kväll. Mycket spännande. Taiit ståbilder på Bella men mitt i alltihopa tog batteriet slut så bilderna/bilden vet inte riktigt hur resultatet ser ut kommer under kvällen /morgondagen när batteriet är laddat och sitter i kameran igen. Bellas mammas matte tyckte att det vra dags för de utlovade ståbilderna nu. Men jag vet ju inte riktigt hur man ska göra så vi provar oss fram......


Trevlig valborg och akta fingrar och ögon. Hoppas att nu INGEN köpt ut varken sprit eller smällare till sina barn då borde uslingarna (alltså inte ungarna utan langarna) kölhalas!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards