Alla inlägg den 23 april 2008

Av Gunilla - 23 april 2008 20:44

Vaknade i min sandlåda med en vovve tätt tryckt intill.....


Fanatskiskt vädrer och solen gör sitt bästa för att ta bort varje liten gnutta snö.

Jag, M och Bella var uppe i stallet igår. Det blev sent. Föret är fortfarande så dåligt så vi skrittade runt i maklig takt. Först red jag och sedan M. Bella blev som vanligt riktigt skitig...Det går bättre och bättre även om jag i bland tycker att hon är farligt nära de jättestora hovarna.


Både torsdag och fredag ska det bli strålande sol enligt prognosen. I helgen blir det skit igen. Men med lite regn försvinner nog den sista snön.


Jag hade ju tänkt lägga in lite bilder men det stoppades av min rejdande make. WoW är nämligen viktigt....fnys..... Jag kan ju inte lägga in bilder med med denna harkburk så ni får ge er till tåls tills i morgon.


Dagens GI middag såg jättegod ut kan jag ju berätta :-). Det var ugnsstekt fisk med stekta grönsaker och vanlig sallad. Mums.

Har hittat en ny krydda på burk. Wasabi & Sesamfrön Nästan onödigt god.....MUMS jag älskar Wasabi. Nä nu ska jag tomglo på tv..... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards