Alla inlägg den 1 april 2008

Av Gunilla - 1 april 2008 22:54

Mobiler är ett gissel och vad skulle jag göra utan min....Snacka om ett skapat behov. Jag har kommit på mig att svänga upp på vår gata och ringa och säga,"Jag kommer snart hem." Hur korkad kan man bli!?


M fick en hett efterlängtad mobil i julklapp. Nu har den rackaren varit inne på lagning två gånger eftersom tangenterna går av.....och tillslut eftersom den till råga på allt var väldigt försenad också fick vi erbjudande om att de skulle ta tillbaka mobilen och vi skulle få alla pengar tillbaka. M tyckte det var ganska bra, hon älskade visserligen sin "gamla" mobil men hade sett en rosa dröm som hägrade. Och den är väldigt fin.....En S580 tror jag denna skapelse heter. Den har kamera, mp3, radio, stegräknare(!) ja man kan faktiskt tom ringa med den :-). Nu har hon vårdat den ömt hela eftermiddagen och kvällen...


R kom hem från Åland i kväll. Det hade varit bra....jobbigt men bra.....


Bella fyller 1 år den 7 april. Då blir det fest! Vi var och handlade födelsedagspresent till henne men eftersom jag har ganska många vovvar som läser bloggen törs jag inte berätta vad hon ska få. Någon kan skvallra....Men bilder kommer av födelsedagsbarnet när det är dags. Det var i alla fall nåt som var snyggt och lite annat som var gott...shhhhhh


Inte blivit skämtad aprillo nåt. Både M & L har i sitt anletes svett försökt men jag har inte gått på nått....


Lagat riktig mat med namn idag:-) Lax och bulgur med god sås och god sallad. Inget regelrätt recept men jag har lagat tidigare och då kvalificerar det sig som "riktig" maträtt direkt.


Ringde och talade med Pilens matte. Jag ska fortsätta ett tag till i alla fall, kanske var 14 dag eller nåt. Det är ju så galet kul och det ligger väl inte alltför långt bort att jag kan fixa det själv och kanske ta lektioner lite då och då bara. Men Pilen är ju lite lurig så jag ska lära känna honom lite bättre först.


Ska sova nu det är ju totalsent och faktiskt en dag i morgon också.

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards