Alla inlägg den 9 april 2008

Av Gunilla - 9 april 2008 18:40

Jobbat hemma idag och det är sååå skönt. Har lite lite på jobbet nu vilket får mig att klättra på väggarna. Ta't lungt säger kloka människor runt omkring mig men jag vill inte riktigt lyssna.....


Snön vräker ned. Vår var något som kom , sågs och besegrades av Bore med stort B. Den enda jag vet om som är fullkommligt lycklig i snöyran är den kostiga hunden vi har......Ja inte så att hon frivilligt går ut så galet långt men hon är lättare att få ut nu än vid slask... men bara lite.



Tagit bilder i helgen när solen istället vräkte ned och vi hade börjat hoppas på vår i smyg....


 Bella solar nere vid sjön....så fint


Det hade samlats massor med soltörstande människor som njöt i värmen...ja ja det var snö på backen men inte liiiika mycket som det har kommit nu.....



I min ficka hade jag spännande saker som den långnosade Bella nosade rät på såklart...


MMMM det luktar som nåt det egentligen står Bella på.....


Japp nu har jag fått tag i det där långt nere i fickan..... Sitt still!


Tack och bock nu kan jg dra härifrån med uträttat ärende....


Jag går omkring lite och kollar om det finns någon bra fläck att sola på.....


Bella skäller oavbrutet sitt hysteriska vårskäll och tycker att det är underbart att fara omkring som ett ufo i snön.....

 När hon hör sig själv måste hon ju naturligtvis moffa och gruffa och låta som en slagborr... Men då är det inget gällt fjaskskall som på filmen utan då tar hon i från tårna och talar om för odågan på filmen var skåpet ska stå.......knäppa hund......




















Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards