Alla inlägg den 15 april 2008

Av Gunilla - 15 april 2008 22:11

God mat och trevlig personal. Kanske måste hälsa repan på hotellet det, så de är lite mera samarbesvilliga när någon annan gäst frågar om något.....


Jag glömde min bok som jag inte läst i edan jag reste sist.. En snyftbok som heter "En sorts kärlek". Snyftar våldsamt hela tiden så den är lite jobbig att läsa men väldigt bra... 


Nu ska jag lägga mig och zappa ett tag. Lång dag i morgon också fylld med massor av information som ska tas in, bearbetas och snyggt förpackas.....


Godnatt på er!

Av Gunilla - 15 april 2008 18:43

Sitter på hotellet i Bromma. Joxar härnere ett par dagar....... Bor på ett hotell i Bromma och frågade receptionisten efter en bra restaurang......Öhhhhhh vet inte .......service nja. Suttit på nätet nu och hittat Bistro Stråket i Solna hoppas att det är bra annars får jag skämmas.....


Kommer att vara här tills i morgon. Om jag säger som så har Stockholm mindre snö än vad vi har men å andra sidan har vi mindre regn än vad Stockholm har....


Nu ska jag gå förhoppningsvis är maten bra.


Godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards