Alla inlägg den 21 april 2008

Av Gunilla - 21 april 2008 21:55

Det var ju fullt på Östersunds brukshundsklubb där vi så stort tänkte gå på Agillity. Tog och anmälde oss till i Brunflo i alla fall. Visserligen står jag som reserv där också men jag kan ju ha tur :o). Kan nog byta bort den knäppa torsdagen sista träningstillfället när jag har min sista ridlektion för våren.....Måste gå att rida "igen" den lektionen före....Jobbigt det där när saker krockar.....


På något vis tyckte min käre make att den nya symbolen för "KVINNA" var mycket passande....ja begriper inte nåt.....


 Symbol för "QUINNA" ;o)


Av Gunilla - 21 april 2008 21:22

Eftersom det är måndag igen var vädret strålande. Då jag nu (förmodligen sådär ett par veckor till) är sann GI-vän blev det GI-l lasange till middag. Vansinnigt gott...Zucchini i stället för lasangeplattor. T o m sonen som vägrar grönsaker backade.....Till det blev det en sorts egenkomponerad cole slaw.


Tokgod lasange med zucchini......


Tokgod cole slawaktig sallad......


Efter maten blev det en långis på isen med Knicken och hans matte. Vovvarna sprang oavbrutet.


Knicken med nåt vilt i blicken....:-)


Snart sommar?


Även fast det smält bort en hel del snö är det fortfarande massor kvar. Men i detta vädret gör det inget alls. Det är ju ganska vackert också.


Stenarna gör sitt bästa för att bryta igenom isen


Bella och Knicken fortsätter att springa fort och hela tiden.


I morgon ska jag upp till stallet igen och rida. Jag tror bestämt att Bella får vara hemma och vila sig från leran då.....






















Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards