Alla inlägg den 22 april 2008

Av Gunilla - 22 april 2008 18:03

Fortfarande är det GI som gäller detta var vad som serverades till middag i dag...

Thaifrikadeller med kokosmjölk

Stora bamsiga Thaifrikadeller med kokosmjölk, mums.....


Bella är som vanligt fortfarande vansinnigt slö inomhus.....


Slö Bella

Platt som en pannkaka


Lunchade med en fd kollega i går och fick höra en rolig men kanske inte helt rumsren anekdot.


Balkongsäsongen börjar för fullt här och min kollega och hennes polare tillbringar mycket av sin tid på balkongen eller som de alltid kallar den "ballen". På en lite tillställning satt kollegan och kompisen och pratade om "ballar" och hur dessa skulle inredas inför sommaren varpå en kille som ingen av dem känner kommer ut på balkongen.  Följande ordväxling sker....


Tjej: Tja......

Kille: Tja....

Tjej: Läget?

Kille: Jo, kanon!

Tjej: Har du nån balle??

Kille: Ehhhhh, ja?! (aningen konfunderat)

Tjej: Härligt, är den stor?


Killen svarade nog inte så mycket på detta och tjejen som egentligen bara hade frågat om han hade stor balkong kom så småningom på vad det låtit som att hon frågat varpå hysterisk fnitter uppstod........

 Fniss, fniss

 Vi har ingen "balle" vi har altan.......


Nu ska jag, M och Bella snart upp i stallet. Det är galet fint väder ute och jag har skavsår på ett finger och på en häl. Illa.......


































Av Gunilla - 22 april 2008 16:45

Nu förtiden sover jag i en sandlåda och har denna tätt tryckt uppefter mig hela natten..... 

Men Men det är väldigt mysigt.....











Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards