Direktlänk till inlägg 24 maj 2007

Tanne

Av Gunilla - 24 maj 2007 20:01

Nu har jag varit duktig och tagit med mig kameran till Tanne fint väder idag så vi red ute. M trodde att vi red i skogen därav inga bilder på oss men några på henne i hennes ridgrupp.


 Moa och ariel

Moa och Ariel


Vi red i en stor hage idag läskigt och spännande tyckte hästarna. En del av de små livet såg det hela som ett tillfälle att få mera mat i magen i form av härligt gräs och andra delar av befolkningen tyckte att det bästa man kunde göra var att kuta allt vad man orkade i vild krumsprång.

Moa och hennes polare på grusplanen


Några av oss höll på att åka av då ett bomförråd var synnerligen läskitg......


Stilstudie


Tanja tyckte nog att jag var dötrist för jag ville inte att hon skulle kuta som en galning med mig på ryggen utan vi la istället massor med fina volter..... Hur som helst är det så härligt att rida, lite farligt men jättekul :o).


 Tanja som Gunilla red idag


Nu måste jag titta på Lyxfällan kanske borde man införa körkort på att ha egen ekonomi... :-)

 
 
skogsfrun

skogsfrun

25 maj 2007 10:54

Äntligen lite hästbilder! Det ser så trevligt ut. Vilken är egna hästen, ponnyn?
Skogsfrun har just nu bara bekymmer med kusarna men det ska väl bli bra i slutändan.

http://barasaras

 
Ingen bild

Gunilla

25 maj 2007 19:06

Nej, det är nog tyvärr så att hästen på bilden och övriga hästar i stallet tillhör ridskolan. Även om Ariel som är på bilden tillhör en av favvisarena... Funderar på att bli medryttre till en häst annars tar deju så infernaliskt mycket tid de små liven och kostar så enorma mängder pengar. Vi får hålla tillgodo med ridskolehästar tills vi kan genomföra vår idiotsäkra plan att vinna 50 000 kr/mån i 25 år på Triss... :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards