Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Gunilla - 16 maj 2007 20:02

Nu tar jag bort omröstningen ang Tatureingar

Inalles hade 14 pers varit inne och röstat. Dessa hade röstat enligt följande på dessa frågor som handlade om den som röstade hade ngn eller några tatueringar:

1. Ja, jag älskar den 49,9%

2. Ja, jag hatar den 0,0 %

3. Nej, men jag skulle vilja 21,4 %

4. Nej, absolut inte, idiotiskt dumt påhitt 21,4 %

5. Jag har liksom aldrig funderat över saken 14,3 %


Ska strax klura ut något nytt finurligt attt fråga om. Såg att någon ställt en fråga om hundvalpar var söta. Jag undrar med spänning vad resultatet kan tänkas bli där.... :-)


Men inte är de här speciellt söta... ;-)

Av Gunilla - 16 maj 2007 19:33

ska man väl egentligen ha eller en hög och ful dumstrut. Vi gick naturligtvis med på att den långe fick åka till Mora i alla fall i helgen. Men han hade varit en ängel, aldrig jobbat så hårt i skolan och städade och pysslade och var så där god som bara han kan så vi föll till föga. (Kan ju förståss också ha berott på att vi ville vara hemma på tu man hand under några dagar. Vilket i realtieten gör en till en ännu hemskare förälder då vi egentligen hade rent egoistiska skäl till att gå med på det hela......)


Men det är möljligt att den lyxen att under en period inte bara vara städtant, mattant, tvätteri, bank, envägskommunikationssamtalspartner och förste boxboll tar totalslut iom att ungarna inträder i den fas i livet som bekant kallas "tonåren".


De kommer som bekant inte med ångerrätt de små liven för jag minns inte att jag läst någonstans att man som föräldrar blir livegen så fort de nått detta magiska tal.


Förhoppningsvis ska det bli fint väder i helgen det beror iofs i vilket media man tittar. TV 4, lovade snö och drivis, loklapressen "ganska fint" och smhi någon sorts blandning. Eftersom jag är en obotlig optimist har jag redan tagit fram solhatten och bikinin såklart :-)


Jag antar att Zebran i allafall har järnkoll på vad jag talar om... :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards