Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Gunilla - 22 maj 2007 20:08

Nyaste bilderna .... Inte jag som tagit dom....


 Bellas ena sida, har tyvärr ingen på Bellas andra sida så det får vänta tills hon flyttar hit då ska det tas kort från alla möjliga håll :o)


Men en bild på ngt annat än Bellas näsa tänkte jag visa. Den sjätte ansiktsbilden av tik 2 dvs våran Bella


Hon ser lite förnärmad ut på de flesta bilder, kanske är hon lite förnäm den lilla strumpan :-). Ojojojojoj, vad jag längtar, man blir ju smått underlig och knäpp av att vara havande med hund :-)


Av Gunilla - 22 maj 2007 17:35

Precis kommit hem från jobbet där ingenting gick som det var tänkt men det är ju så skönt när det är helt oförskyllt :-). Tar nya tag i morgon igen och hoppas att det som ska ordnas av andra senare ikväll verkligen fungerar och går vägen.


Precis som jag trodde är nu huset som efter ett vulkanutbrott med den enda skillnaden att det har sprutat kläder i stället för lava. De ligger nu i alla hörn och jag kommer inte ihåg att det var jag som lagt (slängt) dem där..... dvs förödelsen är total.


Har kommit på att jag kanske ska åka i tjänsten till Borås lagom den tiden då vi ska hämta Bella. Detta innebär att jag kan kanske ta en liten avstickare till Trollhättan och hämta henne på hemvägen jag ska lobba för detta. Vi slipper åka en massa mil (såg visserligen fram emot en liten minisemester genom landet med min käre make men bilandet kändes sådär) sen har vi ju skolavslutning och den långe går ut nian precis den dan vi tänkte åka och jag vet faktiskt inte om det är någon hit att lämna huset då...... Fortsättning följer i detta ämne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards