Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Gunilla - 14 maj 2007 19:41

Varit i Trollhättan och kärat ned oss upp över öronen......


Det hela började med en lååång tågfärd genom hela Sverige. (OK då, inte hela Sverige då men från Ö-sund till Trollhättan.....det vill säga en ganska lång bit) Det blev grönare och grönare ju längre söderut vi kom och tillslut såg det ut som om en grön färgburk exploderat. Det är verkligen fint neröver (säger motvilligt en inbiten jämte...:-)


Tog in på ett jättemysigt vandrarhem Gula Villan i Trollhättan, lämnade packning åt en burgare på Max och gick tillbaka och skulle försöka se på spektaklet som gick av stapeln på lördag kväll. Tur att vi inte såg hela utan vi orkade se några inklusive den som såg ut som en purjolök, fniss fniss. Iofs kunde jag nog se det hela för att få höra alla fantastiska kommentarer som yttrades om alla mer eller mindre fantasifulla kreationer och människor, det var behållningen i mina ögon. Men jag antar att det lixom hör till allmänbildningen att se det hela. I alla fall vi gick och la oss och sov. Surade ur lite när jag senare hörde att det blev 18:e plats......


Äntligen var det söndag. Kl 11 kom Jessica och hämtade oss. Hon bor en liten bit utanför. Efter att ha blivit aningen "utskällda" träffade vi den stolta mannan Zebran och Charlie.


Det borde vara förbjudet att vara så söta! Man blir blixtförälskad och bestämmer sig där och då att aldrig åka hem, det var så den första reaktionen var. Gosade och gullade med valparna största delen av dagen. Zebran var underbar, så himla gullig i sättet och så jättefin. Jessica har beslutsångest och vet inte riktigt vilken valp av tikarna hon vill ha kvar som sin. Stackars henne att behöva välja. Jag vet itusan om jag fixat det. Båda två är alldeles bedårande. Tik två slocknade i mina knän ett bra tag och bara låg och snusade och snarkade och luktade valp....... Tog massor av bilder och tacka vet jag digitalkameror då kan man enkelt knäppa en 2-300 bilder och få ungefär 7 riktigt bra......


Här kommer en massa bilder på splitterbomberna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards