Direktlänk till inlägg 17 maj 2007

Härlig sovbild

Av Gunilla - 17 maj 2007 21:49

Tycker att denna bild är söt, verkligen huller om buller. Nu har jag nog snart lagt upp alla "bra" bilder jag har från Trollhättan. Det var ju inte helt enkelt att få till några.


 Sett på film och bölat... Såg nyss "Efter bröllopet" med Mikelsen och Lassgård jag tyckte den var bra,  sådär hjärtknipande. Härligt att se en film som man inte ens läst på konvolutet vad det är för film och man tycker att den är kanon. Hade bara hört att "den var bra, men man grät". Och det gjorde man som sagt. Så vill ni gråta en skvätt se den. Men om nu tjejer vill se den med era killar/män säg att det är mycket blod, inte att man gråter. Läste att nu finns det undersökningar gjorda och svart opå vitt står att tjejer ser på romantik och dramor och killar ser på action och blod, så det så. Ligger detta fenomen kantro i generna??!


Pratat med brudarna och de hade det jättekul i Hölic där de är nu med ett par kompisar och deras familj. Hölic (Annan URL) är en fin naturcamping som ligger en liten bit utanför Hudiksvall. Många åker dit år från år. Campingen ligger alldeles vid havet och det går alldeles utmärkt att ta med sig sin hund eller kanin vad det nu är för djur man har. Annars har jag hört att man inte får ha det på alla campingplatser. Jag är rätt dåligt bevandrad i campingplatser måste jag säga. Jag har sovit i husvagn två gånger i hela mitt liv nämligen. Tält funkar däremot kanon. Åker till fjälls och vandrar lite nu och då (på senaste tiden har det tyvärr blivit mest då, tyvärr...) Pratade med F också och han hade det också jättebra. Längtar  lite efter dom i alla fall även om det just nu är alldeles tyst och lugnt och ingen som tjatar :o)

 
 
skogsfrun

skogsfrun

18 maj 2007 10:13

Hellre tårar än smockor och blod men lagom av allt. Lassiefilmerna orkar jag inte med t.ex Hos män finns nog kamplusten inbyggd medan vi vårdar och snyter;)
Pälshögen är ljuvlig, sticker nosen i!

http://barasaras

 
Annette

Annette

18 maj 2007 12:42

HAllo Gunilla!
Tack för titten på vår sida.
Vad skoj att du ska ha en liten Schappe tjej efter Chebra :-) De ser så fina ut alla valparna.
Jag önskar dej lycka till med ert nytillskott i familjen, kanske vi syns någon gång framöver.
Ha det gott!
Annette

http://hhtp://chappers.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards