Direktlänk till inlägg 5 juli 2008

Tidig morgon såhär en lördag.....

Av Gunilla - 5 juli 2008 10:30

Redan hunnit vara på fortbollsmatch. Tyvärr förlorade brudarna. Men domarn dömde konstigt. Våra tjejer fick en frispark och det andra laget ungefär 200.....Fattade ingenting. Det var ju det andra laget som ruflade och hade sig. En av våra tjejer blev påsprungen och dom fick frispark. Skulle hon ha gått upp i rök?! Domarj.....l. Mutter, morr....


Men de är bäst i sin åldersklass här uppe tycker jag är colt. Nog om fotboll. Nu ska vi inhandla nya fotbollsskor M's är helt pulveriserade, hämta släpkärra, titta på rosor och köpa brädor till ännu mera altanbygge. Snart kan vi sitta där och bara sitta.....Men vi måste ha ett nytt bord men det blir vid ett senare tillfälle. Puh det var mycekt som skulle has nu....

Det är inte lika stekhett ute utan mera av jackväder.

Nu iväg på brädshoping....

 
 
Ingen bild

malte o snoken me matte

5 juli 2008 20:49

å va skönt att ni snart kan bara sitta o sitta...altaner är bra!

 
Ingen bild

Der Brüder

5 juli 2008 21:03

Häftig veranda, mer som ett litet flygfält. Kan inte annat än förundras över hur Gunilla hinner allt. Kamma hund, heja på fotbollare, bygga veranda och sist men inte minst så hinner hon med ett leende på läpparna röra ihop nåt gott till middag. En simultankapacitetens Houdini.

 
Ingen bild

Syster yster

6 juli 2008 13:16

Jag kan allt, ser allt, hör allt och är överallt alltid :-).....MAX'S funkade, alla blev nöjda glada och mätta.....

Vänta du bara tills flygfältet är klart, då ska jag ha en egenhändigt ihopleende invigningsbuffé fixad....:-)


Houdini

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards