Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Gunilla - 24 juli 2008 10:35

firar 15 årig bröllopsdag idag. Symboliseras väl kanske bäst med detta.....



Av Gunilla - 24 juli 2008 10:17

Högtrycket som jag otåligt väntat på har nu nått hit! Härligt!


Firat in altanen ordentligt i söndags i goda vänners lag. Dagen efter blev ganska tung så det har varit lugnt på byggarfronten ett tag. Skrev ett långt inlägg för någon dag sedan som jag av misstag råkade radera, blev sur och lät det bero ett tag.


I tisdags åt vi surströmming även det i mycket goda vänners lag. Det är ju så gott (både surströmming och goda vänner) :-)

 

 Surströmming är smaskigt!


Endera älskar man den jästa godsaken eller så avskyr man den. Jag tycker att det är mums! Inmundigas i stut med messmör, nypotatis, rödlök, tomat och naturligtvis jäst firre. Diverse alkoholhanltiga drycker är också tillbehör men jag nöjde mig med Loka.

 

Surströmming!

Julimånen sedd från vårt håll. 


Idag ska vi fixa till det sista innan inglasningen. Lite spikande och skruvande och målande kvar mao.


Bella har ju saknat hakstöd och nu har hon hittat det.


I altanstolarna förstås. Ett perfekt Bellahakstöd!


Nu ska jag ut och jobba......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards