Alla inlägg den 20 september 2007

Av Gunilla - 20 september 2007 21:44

Trist men jag fick lov att jobba så det var bara att avboka. Men jag rider igen någon måndag framöver. Bella och jag fick brev häromsistens att vi nu med början i  mitten av oktober ska gå på en allmänlydnadskurs. Jag är ju för hoppningvis lagom lydig så kursen är företrädesvis till för Bella. Hon ska bli allmänt lydig. Jamenar nu har vi ju i sex veckor gått och blivit valp så nu ska vi gå vidare på nästa steg i utvecklingen. Ska bli kul.


Det S N Ö A D E i måndags morse och har varit flera nätter med nattfrost. Hallå det är mitten av septemer!! Men jag hoppas att det blir som ifjol. Vintern bråkar lite med oss nu och ett tag framöver och sen låter den oss vara tills slutet av december. Sådär alldeles lagom tills jag vill ta med Bella och åka skidor eller långfärdsskridskor (hur nu det ska gå) fröken har en viss förkärlek för att gå framför eller helst en bit under mina fötter.......


 Var på jobbet före 7 i morse och slutade vid 17:45. ungefär. Igår kom jag dit lite före 8 och gick hem vid 22:40 så det känns som om jag behöver sova lite nu.

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards