Alla inlägg den 24 september 2007

Av Gunilla - 24 september 2007 21:18

hårförlängningstjatet börjat igen........


Hjälp!

Av Gunilla - 24 september 2007 20:57

i n g e n i hela världen på Victoria Beckham-tv om en stund. Det måste vara så att man kan vara känd för något annat än att bara vara rik och smal. Jag tycker så otroligt synd om alla unga tjejer som tvingas se på eländet i alla tidningar, på MVT och överallt annars. De blir matade med ett ideal där man ska vara 1,80 cm lång, väga 24 kg max ,vara platinablond och ha f-kupa. Finns det verkligen ingen som kan göra något åt eländet.


Avskyr liderligt Vecko-revyn som befäster denna idiotmyt om hur tjejer ska klä sig, se ut och hur de ska vara uppefter sina killar och framför allt hur dessa killar ska tillfredställas på alla möjliga sätt. Framför allt verkar medias uppgift vara att unga tjejer aldrig någonsin ska få tillfälle att vara nöjda med sig eller sitt utseende. Tänk om någon bara vågade sätta sig upp och säga stopp. Att jag morrar är ju en sak men jag är ju tant. Men det kanske skulle bita om någon ung puma väste ifrån...... Mitt hjärta blöder verkligen för alla unga tjejer som inte vill något annat än att passa in och vara till lags.

Snälla, väs och var obekväma!


Idag är jag lite halvförbannad känner jag så nu ska jag sluta skriva. Godnatt.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards