Alla inlägg den 2 september 2007

Av Gunilla - 2 september 2007 14:16

Hon har just fått finna sig i att bada efter en långprommis i skogen tillsammans med kompisen Knicken. De släppte inte taget om varandra på ungerfär 1,5 timmar och var följdaktligen helt slut och hade betänkligt ändrat färg när vi kom därifrån. Istället för att ha en hund som är vit/grå på sina ställen hade jag en som var jämnsvart.......Men kul var det!


Efter duschen far hon som en galning förstås och om en stund drattar hon nog i hop uppochned i något hörn för att sova en lång skön skönhetssömn.


M & L for till Sveg idag men jag har inte hört något så jag vet inte hur matchen gått. De är nog på väg hem alldeles snart. R skjutsade dem till uppsamlingsplatsen kl 7:30 i morse. R tvingade ut Bella så hon fick pinka men sen ville hon liksom sin matte bara sova ett bra tag till. Sagt det förut och säger det igen, hon är en särdeles L A T hund.....  Förutom när det är nåt bus på gång då är hon inte sen att haka på.


Regnat ett sånt där riktigt sommarskyfall för en stund sedan. Solen har lyst varvat med hällregn, åska och hagel men det är ganska varmt så det var skönt att vara ute i skogen. Jag blev inte fullt lika skitig som Bella kan ju tilläggas......


Veckan som kommer blir förmodligen tuff. Järnet hela veckan sen ska min bror flytta i helgen så vi ska hjälpa till och stöka lite. 


Har jag äntligen tagit  mig i kragen och beställt en tid hos frissan. Jag brukar komma på att jag ser bedrövlig ut på onsdagar.....då har de stängt. Jag brukar vänta till ungefär onsdagen därpå innan jag kommer på det igen och då är det naturligtvis stängt då också men av den händelse kom jag faktiskt på det en torsdag denna gång och får såledeles  komma dit kl 8:30 på tisdag.


Nu kom brudarna precis hem de vann matchen mot Sveg med 5-1. Hurra, hurra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards