Alla inlägg den 1 september 2007

Av Gunilla - 1 september 2007 21:42

Direkt saxat från tjuvlyssnat idag...

Läs och njut:

 "Och man blir inte mer gay än så"

"Två fjortiskillar sitter och snackar om skolan.
Kille 1: Och så har det börjat en bög i klassen.
Kille 2: Aa just det, jag hörde nåt om det… Hur är han?
Kille 1: Fett skum och så.. går omkring och typ.. läser böcker och sånt!"


Kommentarer kanske överflödiga :-)

Tjuvlyssnat har sina guldkorn lite då och då....

Av Gunilla - 1 september 2007 15:50

Eller är det verkligen redan så. Ute ser blommorna inte lika pigga och allerta ut längre och människor går omkring i dunjackor mot den kalla blåsten. Dunjacka känns i mina ögon lite overkill...Vad ska man då ha på sig när det är riktigt kallt?


Fotbollsturnering idag igen. Sista matchen i ÖP-liret Brudarna knep en silvermedalj...hurra, hurra men de verkade ta det med jämnmod, inte speciellt glada och inte speciellt ledsna över förlusten. Konstig tid.....


Men Bella var glad i alla fall. ÄNTLIGEN fick hon och Knicken träffas och busa. O vad de busade. Tillslut låg båda två ned och bara smågnagde på varandra. De var trötta och glada. Svårt att se var ena hunden slutar och den andra tar vid. De har så superkul ihop och leker så bra.


Funderade ut att idag skulle det serveras entrecotemed klytfpotatis och smörstekta kantareller men vi var utsvulltna efter matchen så det fick bli Sibylla istället. Entrecoten får vackert vänta på att bli söndagsmiddag istället. Vet fortfarande inte var jag kan plocka kantareller så jag inhandlade dessa läckerbitar på stan i stället. Hade nog förmodligen blivit utan annars.......


Nu ska jag titta på film men jag vet inte riktigt vad jag ska titta på men det är perfekt "tittapåfilmpåhöstenväder"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards