Direktlänk till inlägg 13 juni 2007

Snart är det dags!

Av Gunilla - 13 juni 2007 20:39

Sitter på sängkanten i mitt rum på mysiga Gula villan och väntar på att jag ska få åka och hämta Bella. Men jag får vänta tills i morgon. Denna gång hamnade jag faktiskt där jag skulle och faktiskt innan utsatt tid. En snäll busschaufför och en snäll konduktör lät mig åka i med i respektive fortskaffningsmedel lite tidigare än vad min biljett sa och gjorde min väntan ett par timmar kortare.


Köpte Luftslottet som sprängdes i alla fall......Tänkte vänta tills jag fått lön men jag kunde inte hålla mig. Börjat plöja och den är ruggigt bra, redan från första bokstaven!

 Har lagd den i tryggt förvar i min milt uttryckt överfulla resväska eftersom jag måste packa ned dator och ryggsäck och en nmassa andra saker till förmån för Bella som kärt "handbagage".


Pratade med Jessica  tidigare ikväll och eftersom hon är en synnerligen snäll människa kommer hon och hämtar mig vid 10 tiden i morgon. Jag frågde om hon gruvade sig för att få ytterligare en hund mindre i hushållet men hon tyckte nog att det skulle bli ganska skönt att slippa ännu ett bitande energiknippe......:-)


Jag hostar, har ju inte ngn som helst möjlighet att bli sjuk just nu. Om nån vecka kanske, men inte nu! Vi får väl se hur det känns i morgon inte feber eller så men bara rethosta......ja kanske lite ruggig då......men det säger jag inte till nån.....


Nu ska jag endera titta på en grynig bild på tv eller titta på ngn medhavd film på datorn jag har inte bestämt mig riktigt än....


I morgon har vi en vovve!!!!!





 
 
skogsfrun

skogsfrun

14 juni 2007 18:34

Ja! IDAG har du en vovve:) skriver skogsfrun på torsdag.

http://barasaras

 
Ingen bild

Gunilla

16 juni 2007 17:19

Hej Skogsfrun!
Ja äntligen som vi har väntat och väntat och väntat på denna dag. Men nu har vi en riktig sötnos!

Må så gott
Gunilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards