Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Gunilla - 2 juni 2007 16:23

att ligga platt på marken  men vi har sått, byggt en ny trappa, klippt gräsmattan, satt en massa plant och nu ska vi snart gå på fest!


Solen skiner från en absolut molnfri himmel och jag är åtskilliga nyanser rödare på ryggen än vad jag vr i morse...... Vi får väl se om jag kan ligga på den här ryggen i natt.



Av Gunilla - 2 juni 2007 09:02

Efter en jobbig vecka är det äntligen lördag morgon. Solen skiner och allt känns plötsligt mycket bättre......

F är i Göteborg på klassresa och M & L gör allt för att göra livet surt för varandra men ändå känns det ganska bra.


Idag ska vi ta i tu med gården igen, landet ska sättas och sen ska vi nog bara prova hur det känns att ligga platt i en solstol (om jag nu klarar av det) :-) Jag kanske får träna och ligga 5 minuter i taget.....


Vi klippte gräset förra helgen och det har växt som en galning och behöver klippas igen, det lukatr härlig sommar av nyklippt gräs....

Nej nu ska jag gå ut istället för att häcka här vid datorn

Ha en härlig dag!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards