Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Gunilla - 11 juni 2007 23:19

Inser att jag egentligen borde ligga i sängen och sova djupt när den eländiga taxin kommer och plockar upp mig 05:50 i morgon bitti. Vi är väl inte så sams egentligen jag och morgonkvisten men, men ....jag biter ihop och lider i tysthet eftersom jag ändå inte har någon att fräsa åt denna okristliga tid......


Försöker få L att gå och gå och lägga sig , ett ganska resultatlöst arbete eftersom hon hävdar å det bestämdaste att hon minsann har "sovmorgon i morgon". Att jag och R vill sova är av underordnad betydelse tydligen.... M la sig för en liten stund dock efter att ha uträtta extremt viktiga saker i ungefär 1 timma..... *suck*


Den långe sover hos en polare. Han städade sitt rum, kors i taket i eftermiddags. Visserligen efter ett visst mått av milt hot men ändå! :-) Hans tjej kommer upp på fredag lagom till skolavslutningen och F är from som ett lamm.... Jag skulle gärna se att hon var på väg ungefär hela tiden eftersom han blir en särdeles trevlig ung man i dessa lägen.


Bella hämtar jag på torsdag. ÄNTLIGEN! R vet fortfarande inte vad och hur han ska visa all sin lycka över att äntligen bli hundägare. Han vet som sagt kanske inte riktigt om ännu att han faktiskt längtar efter en hund minst lika intensivt som jag....


Sova, sova säng. Skriver nog ett par rader och berättar vad jag tycker om Borås......


Natti, natti vi hörs i Borås

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards