Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Gunilla - 5 juni 2007 22:50

Det har verkligen varit det och det har bara gått två dar!! Blivit inkastad som projektledare efter en massa strul och vet lagom mycket om det som ska göras. Livsfarligt men ganska kul dagarna formligen springer iväg och jag får ingen lunch och absolut ingen fikapaus utan det är bara mobiltelefonen som är min följeslagare  hela tiden. Funkar ett tag men sen blir man tokig. Som tur är fick jag detta i knät så sent som i måndags och det kommer inte att vara så länge hoppas jag. Nog om jobb.



När jag äntligen åkte hem från jobbet tittade jag på termometern ett par extra gånger 28 grader!! Inte klokt. Vi är ju knappt i början av sommarn ännu, i alla fall inte här uppe, men det är stekhett och underbart.


M & L hade tillsammans med sina klasskompisar ordnat disco på fritidsgården. Jag hade tillsammans med en annan mamma tagit på mig att vara där som "extra vuxen". Det var bra att kasta i sig lite käk och direkt dit. Det var ganska mycket folk så de gjorde en bra förtjänst de små liven. Coolt att de har planerat och fixat allt alldeles själva!

Jag och R satt ute i trädgården en sväng när jag kom hem. Halv 11 på kvällen och 20 grader varmt, mums!


Bella är 8 veckor nu så snart är det dags! Sååå fina kort hade Jessica tagit denna gång,  Bella såg inte tillstymmelse till förnärmad ut bara galet söt.

Toksöt! Veckans indexbild på Ain´t Saints hemsida


Inte förnärmad så långt ögat når, bara söt!


Och så här ser Bellas mest exponerade sida ut vid 8 veckor, så stilig så!


 Men nu är det nog sovdags känner att jag har slitit några dagar nu......




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards