Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Gunilla - 12 juni 2007 20:10

Tänkte bara berätta att den här lilla godbiten är fortfarande utan ny matte och husse och finns i Trollhättan hos Jessica.....

Han är söt som en sockerbit så skynda fynda en godgroda!




Av Gunilla - 12 juni 2007 19:56

Min morgon startade 04:50. Det gör fysiskt ont i kroppen den tiden.....Flyg till Arlanda - taxi till jobbet -jobba, jobba- taxi till Arlanda -flyg till Göteborg- taxi till Borås.....trodde jag i alla fall. Bokade flygtaxi med en förvirrad själ tidigare idag. Fick ett bekrätelsemail om att jag faktiskt skulle åka till Borås och frågade väl inte taxichauffören om han tänkte skjutsa mig till dit utan förutsatte bara att jag så småningom skulle hamna där. Efter ett tag frågade han  mig om var jag skulle. Ja, Scandic sa jag. Ja, men det finns ju massor av Scandic här, sa han.

Jag härsknade väl till lite och sa att enligt uppgift finns bara ETT Scandic i Borås.......BORÅS sa han, vi är ju i GÖTEBORG nu!!!!!??


Han trodde förmodligen att jag skulle hoppa på honom.......


Efter mycket bök och ytterligare 45 minuter i bilen var jag allså i Borås på riktigt. Bor i skitdyr svit som luktar inpyrd rök , BLÄ! Fanns inget annat....


Förhoppningsvis hamnar jag på rätt tåg, rätt flyg osv när jag och Bella åker hem.....Folk har sååååå svårt att göra rätt ibland *suck*

Nu ska jag zappa och bara slappa för jag är trött som en trasa.....igen......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards