Alla inlägg under januari 2008

Av Gunilla - 1 januari 2008 14:34

Vi hade en mycket lugn nyårsafton. Det är så skönt. Vi åt gott och drack icabutikscider och firade in det nya året i en Magnumpommac....

Min bror och en av hans telningar var här och firade in det nya året med oss. F var borta med några kompisar men R hämtade honom vi 2 tiden.


Nej, jag har inte givit några nyårslöften för jag håller dem i alla fall inte. Ska nog bara köra på som jag brukar, bli lite äldre och lite klokare för varje dag som går....


Bella, jag och R har varit ute och gått en långis i snön. Nu är de härligt. 3 grader kallt och ganska mycket snö. Det börjar just mörkna ute och vi ska titta på Ivanhoe i alla fall ett tag, i alla fall R.....


Ska väl försöka vända tillbaka dygnet. Är uppe och ugglar till kl 3 (jag som i vanliga fall omöjligt håller mig vaken till kl 22)....och vaknar vid 10-tiden på förmiddagen. Men det är väldigt skönt!


Vi var på bio häromdagen. Vi såg Arn. Den är tydligen alldeles nedskriven men jag tyckte att den var bra. Jag har läst första boken men det är ett bra tag sedan.


Jag som älskar glass har aldrig riktigt tänkt mig det så här.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards