Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Gunilla - 14 januari 2008 20:15

Skriv på bensinupproret genast....! Jag skrev på för ett tag sedan och det tickar ganska snabbt uppåt, tji fick alla som sa att det inte finns något upprop mot galna bensinpriser och att folk äntligen fattar att man inte kan ta tunnelbana överallt!

Av Gunilla - 14 januari 2008 19:50

Ont i huvet och mår allmänt halvkasst...jag hoppas att jag inte håller på att bli klen. Galet trött. Men det kanske är att jag somnat sent, vet inte alls. Just nu skulle det passa dåligt för jag är just i färd med att komma igång med en massa saker på jobbet. M har varit hemma idag för halsont så det ligger ju nära till hands....


Vi tog oss en prommis med Bella nu i kväll. Ganska långt och det är så skönt men nu känner jag att jag är seg. L gnällde över att hon hade träningsvärk och skuille först inte gå till skolan i morse. Hon ansåg att jag inte alls visste hur det kändes och att det aldrig skulle gå över..För en liten stund sedan kom hon hem från sin forbollsträning, det verkade som om värken helt plötsligt gått över :-)


Kollat lite på Schappisvalpar, vi ska inte ha någon ny men det är roligt att titta. Såg att det var flera kullar som både var födda och som var på gång.  Skulle så gärna vilja ta valpar av Bella. Ännu är hon alldeles för ung och ska väl gå riktigt bra på någon utställning antar jag men gör hon det ska jag nog försöka sprida Schappisarna här i trakten. De allra flesta som ser henne blir verkligen förtjusta och tycker att hon är vansinnigt härlig och snygg. Då sträcker både hon och jag på oss lite extra. Konstigt, de säger aldrig att de tycler att jag är ovanligt snygg .....:-)


Förmodligen ska jag titta på galan som är nu eller så ska jag titta på Outsiders på 5:an. Vet inte riktigt vad det handlar om denna gång men det brukar vara ganska suspekta personer som de vaskar fram och exploaterar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards