Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Gunilla - 26 januari 2008 09:33

L kom in och pratade lite med mig så jag vaknade till ordentligt. R spelade WoW hela kvällen igår så på honom är jag lite sur........


Jag, L och M var ute och käkade i går kväll. Knickens matte och stora lillmatte hänkade också. Tyvärr var maten inte så översvallande god och nästa gång det är utochäta time så förpassas nog det stället till "Ställen man inte vill äta på för det är läskig mat....." Synd för de har alltid haft bra mat där tidigare och det brukar vara roligt att gå dit. Det hela slutade med att vi fick en bricka kaffe och läsk över oss. Men det var faktiskt riktigt synd om servitrisen som råkade snubbla. Sånt som händer, hon hade ren och skär otur bara. Vi åkte buss hem och var väl hemma vid halv 9 kanske. Bella fick sig en långis av mig och M.


Töväder nu, Bore har släppt greppet och all snö som vräkt ned är tung och blöt. Men då jag är av åsikten att glaset är halvfullt så kan jag glädja mig åt att det fortfarande är rent och fint ute :-)

Nu är det frukost färdig och jag ska joina min spelande make till bords.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards