Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Gunilla - 7 januari 2008 17:43

Med bravur måste jag säga. Men jag sov nästan ingenting i natt. L kom in till oss vid 02:20 och sa att hon inte heller kunnat sova....Hon hämtade Bella och sedan en liten stund senare sov de båda två sött. Men inte jag, jag vred mig åt ena hållet och åt det andra hållet och åt tredje hållet men inget hjälpte. Gav upp och bestämde mig för att bara ligga och vila då..... Kan ha slummrat en stund men när klockan ringde 06:10 var jag redan vaken. Bella trodde att jag blivit galen som drog ut henne på prommis kl 7!


Hade inte hänt så mycket på jobbet. Men på något vis är denna dag värst men nu är den slut och det är bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Ja, men med vaddå? Jag hade väldigt lite att göra men jag är helt säker på att jag kommer att få att göra om bara några dagar. Det är mycket som vi sagt: Ja, men vi tar det efter jul va, eller hur....?


Startade mitt "nya" liv nu igen....GI-metoden. Med Viktkoll. Förhoppningsvis får detta kilona att formligen rasa av mig :-).... den här gången.... R fick en våg i julklapp av sitt jobb den kom inte förrän häromdagen De vet tydligen inte att julen förra året inföll den 24 december, men nu har den premiärvägs på. Elände. Inte konstigt att mina brallor sitter så trångt. Rapporterar i antal nedgådda kilon inte i reell vikt :-) Man talar ju varken om en kvinnas vikt eller ålder....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards