Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Gunilla - 28 januari 2008 20:15

på någon vars högsta önskan var att vara en erotisk ponny var ganska lätt. Det var det som visades på Outsiders på kanal 5 just nu.


Varit på EM i Dvärsett och tittat idag. Hittade den gavel till sängen som vi ska ha. Jag har skissat på en utan att ha tittat på affären och den såg väldigt lika ut den vi hittade idag. Så snygg.....

Denna heter Filip . En typisk "Måste ha.....!" Säng har vi redan det är gaveln vi ska ha.


Massor med fack och hyllor, bra för mig som är periodbokmal och bra att ha ställen att stoppa en massa saker på. Ovanpå ska det stå några snygga lampor också men de har vi inte hittat ännu.......


I morgon ska jag iväg och provrida en häst. Jag ska inte köpa men kanske bli medryttare. Förmodligen ska man vara bättre på att rida än vad jag är men då fanns det ytterligare en tänkbar hästkandidat i samma stall. Spännande är det i alla fall......


M & L slåss så tovorna ryker så nu ska jag sluta blogga och gå så långt åt andra hållet som det är möjligt. Den mycket heta frågan nu är huruvida L har tagit M´s sovtröja eller inte ....


Ja, det är verkligen mycket viktiga saker som gör så att smockorna hänger i luften..... Jag sa något om tonåringar och att de var sååå härligt häromdagen det dementeras nu å det kraftigaste.... Jag måste ha haft solsting eller nåt..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards