Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Gunilla - 23 maj 2008 22:55

Så skönt det har varit jobbigt. Jag måste vara på topp hela tiden...tillslut kändes det som om hjärnan runnit ut.....


Kom hem igår vid midnatt ungefär. Somnade fullständigt ovaggad. Jobbade hemma idag så fröken fick lite sällsis.

Hittade föresten en underbar parfym igår som jag ska köpa när jag åker till Finland igen på onsdag. Det är Armani Code, R har faktisk herrdoften och den är också sådär galet god. Snusade på damdoften igår och det var en riktig "måste ha"!


Jobbade till halv 4 ungefär sen orkade jag helt enkelt inte längre...M och L hade gjort Taccos och en jättefin choklad tårta. Mums och gott. Jag och brudarna drog upp till Orren efter maten. Mockade och ryktade lite och bara var där ett tag. Det regnade i strida strömmar så att rida var det ingen som var speciellt sugen på.....


I morgon bär det iväg till Sundsvall. Nu har fröken genomgått en grundlig tvagning. Hon ser ju så galet olycklig ut i sin röda balja. Vi trodde väl att det var nödvändigt att bada i synnerhet som fröken innan badet såg ut nånting såhär.....


Tjusig skogsmulle


Samma tjej fast utan skog.....


Skapat en ny frisyr på fröken som hon haft några dagar nämligen par i tofsar...Larv säger hon men hon ser ju åtminståne ut.....


Nybadad i storsjön förra helgen...Bella har nåt galet i blicken och rusar uppför slänten i sina två tofsar


Oxå förra helgen bus över stock och sten....


Nu känns det som sängen kallar lite extra på mig. Ska sussa gott och länge i morgon.

Godnatt!


























Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards