Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Gunilla - 13 maj 2008 17:53

Slog upp mina blå ungefär 06:15 i morse något kändes väldigt fel. Ehhh, det var ju idag jag skulle ta fakirflyget till Stockholm och sen vidare med tidiga morgonplanet till Helsingfors J%&¤#ar!!!!...... Klockan hade inte ringt och jag som ställde den noga (som jag alltid gör när jag ska resa tidigt) i går kväll. Taxin skulle ju komma 05:45 och flyget till Stockholm gick 06:35......Kastade mig ur sängen kattvättade mig och insåg sedan att jag var helrökt! Bara att bita i det sura äpplet och inse att jag hade just haft premiär för missande av mitt första flyg.

R I K T I G T  P I N S A M T!

Jag har rest jättemycket i jobbet men det har faktiskt aldrig hänt förr. Fick ringa runt och be om ursäkt för mitt klanteri och boka nya biljetter och stöka. Nu åker jag igen till Esboo den 28:e och då ska jag vara med på planet hade jag tänkt.........


Dagen blev till trots ganska bra. Bella mår ganska bra i sina fötter så det går åt rätt håll mycket skönt! Men hon har trampat i kåda idag tydligen när M var ute med henne vet inte riktigt hur jag får bort det men jag ska dammsuga nätet på information.


Spännande i dag. Knicken ska få en syrra. En liten collieaktig fröken som måste omplacerads då de tidigare ägarna tråkigt nog inte längre kan ha henne kvar. Jag hoppas att det går bra! De hade just hämtat henne när jag ringde till matten för en liten stund sedan och jag är så nyfiken. Wilda heter hon och är en mycket pimpinett hundfröken. Förhoppningsvis går hon bra ihop med vildbasan här också.

Nu ska Bella få sig en prommis och sitt dagliga fotbad.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards