Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Gunilla - 3 maj 2008 21:36

inte hela dagen men väl nu på em. Jag har gått i "Den stora rabatten på framsidan" och påtat med regnet strilandes nedför ansiktet. Ganska avkopplande måste jag säga, och blött.....

Tidigare på dagen tog jag itu med växthuset. Det blev så snyggt så. Vi har inte så stort växthus men det är mitt! Mitt smultronställe. På somrarna när det är varmt och skönt kan jag sitta där och bara titta i flera timmar. Det är varmt,  lugnt, skönt och tyst... Satt lite frön. Basilika och lite andra kryddor mejram, timjan osv. Svartöga och luktärtor ska pryda krukorna i sommar. Allt får stå i växthuset så länge så får jag väl se om de måste tas in om Bore hälsar på....


Fjaskfian stod och tittade konstigt på mig när jag var ute och det började regna, hon  pep  snabbt in. I växthuset tidigare på dagen låg hon mest som hon brukar, i vägen hela tiden bara för att hon ska se riktigt bra vad jag håller på med. Viktigt det där att vara alldeles nära hela tiden.....


Nu ska jag glo på tv ett tag duschen gjorde mig alldeles varm och mycket trött....

Av Gunilla - 3 maj 2008 11:14

väääldigt tätt tryckt mot sin matte....

 

Gärna på.....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards