Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Gunilla - 2 augusti 2008 13:36

Dvs regn och ungefär 11 grader. Ja, vi skulle ju ha varit i Svenstavik jag och Bella. Trist att vi inte kunde åka men det kommer flera tåg. Majken och Moa tyckte att Bella ska få ett par skinntofflor och det är nog inte en så dum idé :-). Jag får nog bara vänja mig vid att vi har en vintervovve vars delikata tassar är lite känsliga för allt "blöttet".


Sista yrandagen. Ungarna ska förståss gå. De hade varit bra igår. De såg bl a Winnerbäck och njöt i fulla drag.


Min högra arm håller helt på att balla ur. Det måste vara någon form av tennisarbåge som spökar. Hajjar inte riktigt hur det kommit sig. Jag har ju inte gjort nåt speciellt och bloggar gör jag ju inte så mycket. Men ont är det i alla fall. Häromdagen kunde jag knappt lyfta armen. Det ringde på morgonen och jag hade sovit konstigt på armen vapå jag lyfte luren när det ringde men armen hade somnat så jag fick istället luren i huvvet. Jobbigt det där. Fniss fniss. Det såg nog väldigt dumt ut.....


I dag ska jag nog bara försöka förstå att sommaren tagit semester och sura lite för det......



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards