Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Gunilla - 1 augusti 2008 19:07

Jag var och yrade igår. Det var riktigt kul hade bestämt att jag inte skulle men några polare kom hit en sväng och de skulle ut och yra och jag hakade på. R var hemma han hade inget som han ville se.

Mycket folk och alla var glada och vädret var fantastiskt. Såg Kent! De är såååå bra. De andra som jag gick med ville inte se så jag diggade själv men det gjorde ingenting alls.


00:45 körde Blondie igång. Men jag tror att det hade varit bättre om de hade lagt av när de la av sist. Det kändes sådär även om jag tycker att de är ganska bra. Men Debbie Harry har haft sina glansdagar. Läste någon resension som sa att de förmodligen behöver mera stålar att plöja ned på  sina dyra livsstilar. Men kunde jkag skulle jag nog göra likadant.


Det blir ingen utställning för Bella i morgon. Dvs ingen utflykt till Svenstavik. Skit också.... Då är det att vänta till i november då......i Sundsvall......


Bellas tassar är inte hela utan de kliar fortfarande. Vi var till veterinären igår och fick salva och goda råd av henne. Kortklippta och torra tassar lyder receptet för fortsatt fina tassar. Inga revolutionerande nyheter alltså. Nu när det har varit så fint väder har det blivit mycket badning  med blöta tassar till följd. Vet inte om det är vanligt förekommande på rasen men jag ska forska.....


Första augusti, det går fort nu.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards