Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Gunilla - 26 februari 2008 21:57

sitter på ett hotellrum i Köpenhamn och är ganska trött... Är här i jobbet. M och L tyckte absolut att jag skulle bege mig ut på stan och handla kläder till dem. Jag förklarade att min tid förmodligen var vansinnigt begränsad för just klädinköp och det verkade köpa resonemanget.


Såg just att ju börjar en ny omgång av Så ska det låta. Gillar det jag.

Bella tyckte som vanligt att jag var helt borrad när jag masade mig ur sängen kl 5 i morse och jag kan inte annat än hålla med. Jag hade visionen om ett varmt och soligt Köpenhamn men ack vad jag bedrog mig....Det är regn och halvkallt och elände här.


Varit ute med en kollega och ätit en mycket god middag och nu känns det som jag är helt nöjd med aktivitet för idag.


Tyvärr kunde jag inte rida i helgen. Det var höhämtning och annat som måste göras denna helg så nu längtar jag som en 5-åring till nästa..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards