Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Gunilla - 8 februari 2008 16:56

Jobbat hemifrån idag också. Blivit slö, det är så vansinnigt skönt att kliva upp på mornarna och gå ut en sväng med Bella och sedan sätta sig framför datorn och jobba i sin egna lilla vrå. Enda nackdelen är att så sitter jag för länge och missar både fikor och lunch......


Idag börjar WM i skidskytte här i Östersund. Jag och R ska nog gå dit och kolla läget. Det blir väl jag och R och alla andra i hela världen kan jag tro.....Jag är ju inte så duktig på att vara där alla andra är. Jobbar jag funkar det hur bra som helst men går jag privat är risken stor att jag biter någon i nacken......i ren frustration över att det är så mycket folk. Jag är nog ingen utpräglad storstadsmänniska bara ibland, typ när andan faller på.....


Det känns som julafton idag, de ringde från möbelaffären och meddelade att sänggaveln (den där snygga, ni vet) och L´s hylla hade kommit. R har redan hämtat den men den var i byggsatsformat så den ska skrivas i hop under morgondagen är det tänkt. Sedan kom en avi med att mina tjusiga nya ridstövlar kommit så jag ska snart hämta dem på posten eller macken är det väl nu förtiden......


M har åkt till Sundsvall för att vara med på MC-cup i fotboll. L ska väl i vanlig ordning vara bara ute och kolla läget och F är inte hemma heller.


Nu är fildelningsdebatten i full gång....Ja sänk priset på skivor och filmer kanske folk börjar betala. Går det att fildela kommer folk att göra det hur mycket förbjudet det än är.


Åkte på blixtvisit upp till Piteå i tisdags. Den mycket givande dagen rann iväg och helt plötsligt var jag hemma igen. Rätt juste med sådana dagar ibland. Gillar Piteå, skulle vara kul att vara där på sommaren för det ska ju vara så himla fint där då sägs det.


På söndag är det dags att rida Pilen igen eller prova på riktigt kanske jag ska säga. Dvs få lektion, i går hade vi teori på mina vanliga ridlektioner. Nyttigt men inte lika roligt som att rida förstås...

Nu ska jag hämta skor och prova


Just nu kom en mycket målad och parfymerad ung dam in och meddelade att hon skulle gå ut...efter lite förmanande har hon nu gått...för att titta på invigningen av WM.....tillsammans med alla andra i stan....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards