Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Gunilla - 22 februari 2008 15:48

är äntligen här och jag har just slutat jobba. Ett antal möten via telefon, några dokument som påbörjades, ett antal telefonsamtal som skulle göras och så dessa mail........


Men nu är det fredag. Kollade in en blogg och där hittade jag denna tydligen helt autentiska jobbansökan men det är hög varning för "Råttan i pizzan"-syndromet.


Lyssnar på onsdagens avsnitt av Mammas nya kille - gillar det.


Ska försöka göra så lite som möjligt i helgen men det går förmodligen inte men vi ska kika på en hjälm och en väst till M och sedan skulle hon spela nån fotbollsmatch.


Sen ska vi väl ta någon riktigt lång prommis jag och Bella. Det är så surt väder. Det hällregnade igår med den påföljd att det är alldeles glashalt ute. Elände, jag vill ha vitt och fint eller grönt och torrt integ jobbbigt mellanting med blött och elände. Jag gillar inte blöttet!

Red igår igen och så ska jag få mig en lektion på Pilen på söndag. Det är ju så kul....Använder mina nya stövlar och de är verkligten bra, tjat,tjat...


Jaha ikväll behöver jag inte se Lets´s dance för jag har inte sett det förrut utan jag ska nog bara ägna mig åt storskalig zappning med därtill hörande chips, dipp och dricka.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards