Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Gunilla - 19 februari 2008 18:32

Bella har en massa syskon utspridda över Sverige. Mycket snygga allihopa. En syrra och 4 brorsor. Har lånat bilder från Jessicas blogg (och det var OK sa hon)


Den ena snyggingen heter Casper (han bor i Gyttorp) och ser ut så här, han är så löjligt lik Bella.....

 

Casper är här 10 månader och det ÄR Casper och INTE Bella...


Här står han och blir utställd...

Detta är också Casper och INTE en bild  på Bella!  :-)


En av hennes andra brorsor heter Sickan och bor i Falun. Han är mycket ljusare än Bella, mycket snygg han också!

Sickan 10 månader, han är nog mera lik sin snygga mor tror jag, hon är också mycket ljusare.


En mycket snygg buslus......


Jag ska naturligtvis sätta in snygga bider på resten av kullen bara jag har tillgång till några bilder och jag hoppas att det är OK att jag använder dessa annars tar jag förstås bort dem.


Kan nu meddela att jag hittade en skiva med drivrutiner till den andra datorn som jag var sååååå elak på i helgen så nu funkar både det trådlösa nätverket på den och det vanliga som man ansluter via en nätverkskabel. Dvs livet är på topp så här en vanlig tisdagskväll :-). Tänk att så lite kan göra så mycket...det är ju I-landsproblem så det rent av skriker om det ska jag villigt erkänna men livet känns liksom lite lättare helt plötsligt :-). Åsså fixade jag själv, det gillar jag. En sann tjurstövel som jag är.....


Nu ska jag gå och titta ömsom på TV och ömsom på de två små snygga klotlampor som jag inhandlade idag och som står på vår fina nya sänggavel....Ja, kort ja. Ja,ja jag ska ta det så får ni se underverket på plats. Ja, inte Bella alltså då.....











Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards