Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Gunilla - 5 juli 2007 22:26

sitter jag på just nu...

Nu har det blivit sommar tycker SAS för alla plan är indragna så ska man resa någonstans bör man ej göra sig besvär efter kl 17:45.....därför sitter jag här och ska snart sova. Har jobbat lite även fast jag inte skulle det......

Varit på blixtvisit ner till Örebro därav min vistelse här. Åkte dit med 19 flyget igår kväll sen var det ett par timmars väntan på att tåget mot Örebro skulle gå. Ytterligare ett par timmars tågresa innebar att innan jag var framme i Örebro hade klockan hunnit krypa över midnatt. Det ska bli otroligt skönt med semester.

Suttit i möten merparten av dagen och sedan har jag välförtjänt läst mig igenom tågresan tillbaka till Stockolm.


Lyckliga alla människor som ännu inte bekantat sig med Lisbeth Salander och Mikael Blomqvist! Jag njuter i varenda rad och tyvärr är alla rader i den närmare 700 sidor tjocka och TUNGA boken snart slut. En riktig nagelbitare.


Nu är Blood diamond på tv. Sett den förut men den är riktigt bra.


Naturligtvis har jag fått kontinuerliga rapporter om Bella och hon mår bra.

I måndags fick hon sin spruta. Inte ett pip sa det lilla livet och hon märkte inte att den elaka vererinären stack henne för av den snälla veterinären som stod framför nosen på henne fick hon massor av godis.... Som matte blir man förståss mäkta stolt att hon uppförde sig så exemplariskt :-)


Storsjökupen går bra för brudarna de har vunnit varje match och de har hamnat i kvartsfinal direkt. Spännande, ska naturligtvis dit och titta och hejja i morgon kväll.

Sådär trastrött igen.....

Godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards